Living right here

Det händer inte mycket på bildfronten nu för tiden ska jag säga er. Jag har fullt upp med att rida, rida, rida och bara ha sommarlov. Tro inte att jag glömt bort att jag har en kamera, jag fotar och så ibland. Det är bara det att bilderna sedan samlas i olika mappar - oredigerade. Just nu har jag runt 300 bilder att redigera, vilket inte känns speciellt lockande halv tio på kvällen efter man har varit i stallet hela dagen. Har nog hamnat lite i ett dödläge, där jag väldigt gärna vill redigera bilderna, men inte orkar eller hinner. Men nu har jag börjat ta tag i detta! :)
 
Imorgon åker jag till Gränna, och då ska kameran få gå med! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0